Dit ga je doen:
- E-mailbehandeling, je zorgt ervoor dat de binnengekomen e-mails in de juiste (digitale) mappen worden geplaatst;
- Het verwerken van in- en uitgaande post, zowel digitaal als fysiek;
- Invoegen van correspondentie in dossiers;
- Archiveren/verdelen/opzoeken van dossiers;
- Telefoonbehandeling;
- Administratieve ondersteuning voor andere teams;
- Je helpt mee met de standaard correspondentie. Denk hierbij aan verzoeken van collega deurwaarders over derdenbeslag, of verzoeken om adressen in onderzoek te zetten bij de Gemeente of de KVK;
- Overige lichte officemanagement taken.
Functie-eisen:
Wij vinden het belangrijk dat je je thuis voelt in onze organisatie. Jongejan Wisseborn Gerechtsdeurwaarders is volop in ontwikkeling. Bij ons werken betekent dat je goed tegen verandering kunt, je het leuk vindt om mee te denken en jezelf durft uit te spreken. De ideale kandidaat bestaat niet, dus solliciteer ook als je je niet volledig in het profiel herkent. Om de functie van administratief medewerker goed uit te voeren, is deze ervaring wenselijk:
-
Je hebt – enige – ervaring als administratief medewerker of bent in het bezit van een MBO diploma in de richting van administratief medewerker;
-
Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift;
-
Je bent 24 uur per week beschikbaar;
Solliciteren
Sollicitaties kun je per e-mail sturen naar personeelszaken@jwgd.nl. Wil je meer informatie over de vacature, dan kun je bellen op telefoonnummer 088-5799000 tussen 8:30 uur en 12:00 uur.
Of vul onderstaand sollicitatieformulier in.